پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151437
تونل‌هاي داعش در ليبي+تصاوير
تاریخ انتشار : 1394/02/19 09:40:49
نمایش : 1642
داعش تونل‌هايي را در شهر برقه ليبي براي انتقال اسلحه و انجام عمليات‌هاي غافلگيرانه عليه ارتش ليبي حفر کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، داعش با انتشار تصاويري از تونل‌هاي حفر شده خود در منطقه صابري واقع در شهر برقه ليبي، يکي از تاکتيک‌هاي خود در حمله به ارتش عراق را به نمايش گذاشت.

تروريست‌هاي داعش، مقادير زيادي اسلحه را با استفاده از اين تونل‌ها جابهجا کرده و عمليات‌هاي غافلگيرانه خود را از همين طريق انجام مي‌دهند.

 

با تسلط گروهک تروريستي داعش بر شهر برقه ليبي، بسياري از مناطق اين شهر ويران‌شده است.

 

تروريست‌هاي داعش خانه‌ها و مغازه‌هاي زيادي را غارت کرده و به آتش کشيده‌اند. آنان همچنين مردم را به بهانه‌هاي واهي و با استناد به قوانين غيرشرعي خود، مجازات و اعدام مي‌کنند.

 

گروهک تروريستي داعش چندي است با سوءاستفاده از بحران امنيتي در کشور ليبي، به ايجاد پايگاه و جذب جوانان در اين کشور مشغول است. اين گروهک «ابوحبيب الجزراوي» يکي از سران عربستاني خود را به شرق ليبي اعزام کرده تا به جذب نيروهاي تندرو در اين منطقه بپردازد.

 

بعد از تسلط اين گروهک بر شهر برقه، داعش به‌طور رسمي در ليبي اعلام موجوديت کرد و اولين رژه نظامي خود را با حضور صدها خودروي نظامي در «ولايت برقه» برگزار کرد.

 

ارتش ليبي و نيروهاي مردمي ضمن درگيري با داعش در مناطق مختلف، تلاش دارند تا دوباره شهر برقه را باز پس گيرند.

 

 

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html